12 Ağustos 2013

Plastik Kaşıklardan Neler Yapılır

Merhaba,

Pikniklerde ya da kalabalık toplantılarda işimizi kolaylaştıran plastik çatal, kaşık ve bıçaklar.
Bugünkü konumuz işte onlar. Özellikle kaşıklardan neler yapabileceğimizi paylaşmak istiyorum. Görünce hayran kaldığım bu yaratıcılık, hemen bir yayın hazırlamama neden oldu. Gerçekten hayal gücü sınır tanımıyor. Böylesine hoş bir görüntüyü sadece plastik kaşıklara ve yapıştırıcıya borçlu olduğumuzu düşününce daha da hayran kaldım.


Plastik kaşıktan lamba yapımı


Yukarıdaki model gibi farklı renklerdeki kaşıkları kullanarak istediğimiz renklerde çalışabiliriz. Geriye kalan sadece bir yapı marketten lamba mekanizması alıp içine yerleştirmek. Yapılacaklar listesine eklenecek yeni bir proje daha. İlk fırsatta denemek istiyorum. Belki salonumuza değil ama, balkonlarda ya da bahçelerde çok hoş duracağına eminim.

Link

Sırada, lamba yapımına çok benzeyen bir tasarımı olan vazo var. Sonuç ise en az onun kadar muhteşem. Daha kısa sürede tamamlanacak bir proje. İsteğe göre renkli kaşıklardan tasarlanabileceği gibi boyayarak da kullanabiliriz. Kavanoz ve tutkalımız hazırsa işte plastik kaşıktan vazo yapımı.

Plastik kaşıktan vazo yapımı

Link

Kaşıktan kolye olur mu? Olur, hem de öyle güzel olur ki. Porselen görünümündeki bu güzel çiçeğin yapım aşamalarına bir göz atın. Çok zor görünmüyor, ama kaşığı yakarken sanırım biraz koku yapabilir. Bu yüzden açık havada yapmak gerekir diye düşünüyorum. Ayrıca bu çiçeği sadece kolye olarak değil, mesela bir vazonun ya da kutunun kenarına yapıştırarakta kullanabilirsiniz.






plastik kaşıktan kolye yapımı
link

Harika bir tasarım daha var. İsterseniz bir ayna, isterseniz bir resim çerçevesi ya da bir saat olarak değerlendirebilirsiniz. Yapım aşamalarıyla beraber, farklı renk seçenekleride mevcut.








 link

Son olarak plastik kaşıktan yapılmış şirin çam ağaçları var.



Link

14 yorum:

  1. Kim düşündüyse aklına sağlık valla çok güzel özellikle ilk projeye bayıldım:)
    Paylaştığınız için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim Sevgi Hanım. Ziyaretiniz için teşekkürler. Sevgiler :)

      Sil
  2. harika fikirler, paylaşım için çok teşekkürler. Blog sayfanızı büyük bir beğeni ile takip ediyorum.
    http://thelifebyhulik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Yulia, çok mutlu oldum, sevgiler :)

      Sil
  3. Çok güzel hepsi, teşekkürler paylaştığınız için. Ben bu plastik kaşık projelerinin en çok eritilerek çiçek yapılanlarına bayılıyorum. Çok doğal ve güzel sonuçlar çıkıyor ortaya. Bu şekilde değerlendirmek de zararlı plastikleri doğaya bırakmaktan çok daha yararlı hem.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size kesinlikle katılıyorum, beğenmenize de çok sevindim. Ziyaretiniz için teşekkürler. Sevgiler :)

      Sil
  4. Bloğunuzu tesadüf eseri gördüm fakat bilgisayarın başına geçtiğimde ziyaret etmeden geçemiyorum.Çalışmalarınızın hepsi çok güzel plastik kaşık çalışmalarınız ise müthiş Tebrikler.....Karabükten sevgiler!.....

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. söylenecek söz yok tek kelime harika herkesin aklına ellerine sağlık çeşmeden sevgiler

    YanıtlaSil
  7. gerçekten süper fikir harika tasarımlar bayıldım cok güzel olmuş en çok da kırmızı duvar saatini beğendim.emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Harika bir fikir ve gerçekten çok güzel olmuş.PAylaşımınız için teşekkürler.En kısa zamanda deneyeceğim inşallah.Elinize emeğinize sağlık.Gör.üzre

    YanıtlaSil
  9. Kırk yıl düşünsem aklıma gelmeyecek bir iş daha:)

    YanıtlaSil
  10. hülya ablacım ödevim için beş tane tasarım gerekiyordu ve hepsini burdan yaptım :) çok teşekkür ederim ellerin dert görmesin ablam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaaa, nasıl memnun oldum nasıl sevindim bilemezsin, umarım ödevinden en yüksek notu alırsın :)))

      Sil